Pytania i odpowiedzi
- Kto może wziąć udział w rekrutacji?
ODP: Każda osoba dorosła zamieszkała na terenie Miasta Puławy, bezrobotna, nie pracująca lub przebywająca na urlopie macierzyńskim, wychowawczym, rodzinnym, Osoby czynnie pracujące nie zostaną zakwalifikowane.
- Czy są jakieś koszty dodatkowe?
ODP: Pobyt dziecka jest bezpłatny w ilości 5 godzin dziennie. Płatne jest dodatkowe wyżywienie.
Rekrutacja do Żłobka/Klubu Malucha Re-Re-Kum-Kum otwarta. Prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Poniżej znajduje się regulamin rekrutacji. Zapraszamy.
Informacje o naszym projekcie:
- 15 miejsc darmowej opieki w Klubie Malucha Re-Re-Kum-Kum
- wszystkie zajęcia gratis:
- zajęcia i zabawy wspomagające rozwój mowy i myślenia
-język angielski codziennie
-„muzyka dla smyka”, zajęcia muzyczno-rytmiczne
-„wyginam śmiał ciało”, zajęcia ruchowe
-„buzia i język, zajęcia logopedyczne
- „świat kolorów:, zajęcia plastyczne
-„ mały odkrywca”, zajęcia matematyczno-przyrodnicze
Wysyłając zgłoszenie, poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij zgłoszenie do projektu”, oświadczam, że:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozpoczętym 1 sierpnia 2018 r procesie rekrutacji uczestników projektu „Powrót do pracy z Klubem Malucha”, (nr RPLU.09.04.00-06-0024/17, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego). Projekt oraz proces rekrutacji do niego jest realizowany przez firmę LINGUA Mariusz Jaskulski (ul. Błonie 3, 27-215 Wąchock), która jest administratorem danych osobowych.
Jednocześnie oświadczam, że:
-zostałam/zostałem poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych, ich poprawiania, oraz do wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie;
-zostałam/zostałem poinformowana/y, iż moje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji do projektu Powrót do pracy z Klubem Malucha”, (nr RPLU.09.04.00-06-0024/17);
-zostałam/zostałem poinformowana/y, że podanie tych danych było dobrowolne, jednakże odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji do projektu;
Zapraszamy do naszego Klubu Malucha Re-Re-Kum-Kum!
W dniu 01.08.2018r rozpoczynamy rekrutację, która ma na celu zakwalifikowanie 15 rodziców, których dzieci będą uczęszczały do naszego Klubu bez opłat.
Regulamin rekrutacji:
Rekrutacja składa się z trzech etapów:
ETAP I – od 01.08.2018r do 15.08.2018r.
Każdy uczestnik spełniający kryteria może dokonać oficjalnego zgłoszenia do naszego projektu wypełniając powyższy formularz. Formularz można wypełnić tylko w dniach 01.08.2018-14.08.2018. O godzinie 24:00 w dniu 14.08.2018r etap I zostanie zakończony i nie będzie możliwe przesyłanie zgłoszeń rekrutacyjnych. W dniu 15.08.2018r wszystkie zgłoszenia zostaną ocenione pod względem uzyskanych punktów, i zostanie wybranych 15 osób, które spełniają wymogi rekrutacyjne.
ETAP II – od 16.08.2018r do 24.08.2018r
Poinformowanie uczestników o przyjęciu do projektu. Umówienie się na indywidualne spotkania, celem wypełnienia dokumentów rekrutacyjnych. Wypełnienie dokumentów rekrutacyjnych, podpisanie umów. Ogłoszenie oficjalnych list przyjętych w przypadku zgłoszenia się 15 osób spełniających wymogi uczestnictwa w projekcie.
ETAP III – od 25.08.2018r do 31.08.2018r
Rekrutacja uzupełniająca (etap III nie występuje w przypadku zamknięcia rekrutacji na etapie II). Wypełnienie dokumentów rekrutacyjnych, podpisanie umów. W dniu 31.08.2018r. ogłoszenie zakończenia rekrutacji i wywieszenie list przyjętych po rekrutacji uzupełniającej.
WARUNKI PRZYJĘCIA DO PROJEKTU „POWRÓT DO PRACY Z KLUBEM MALUCHA”:
Łącznie przyjętych zostanie 15 osób, w tym minimum:
- 8 osób, które przebywają na urlopie macierzyńskim, wychowawczym lub rodzicielskim i powracają do pracy
- 4 osoby bezrobotne, które wrócą do pracy dzięki przyjęciu dziecka do Klubu
- 9 osób z niepełnosprawnościami (orzeczenie) lub osób długotrwale bezrobotnych (osoba poniżej 25 roku życia i bezrobotna minimum 6 miesięcy lub osoba powyżej 25 roku życia i zarejestrowana w urzędzie pracy przez minimum 12 miesięcy) lub osób o niskich kwalifikacjach (do poziomu ISCED 3: ukończone liceum, liceum profilowane, technikum, technikum uzupełniające, lub zasadnicza szkoła zawodowa)
Wszystkie osoby musza spełnić kryteria obowiązkowe:
Dodatkowo przyznane zostaną punkty preferencyjne i zostanie przyznane pierwszeństwo w rekrutacji:
Decyduje ilość przyznanych punktów, a w przypadku równej ilości pkt – kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc zarezerwowanych na dane kryterium musi być zachowana w ilości określonej w każdym z kryteriów. Kryteria mogą być spełniane łącznie.
Powstanie lista rezerwowa na wypadek rezygnacji uczestnika.